poniedziałek, 10 lutego 2014

Złamane serce nie umie pisać o niczym, z wyjątkiem siebie.

     Percy...Percy...Percy...

    Ktoś kiedyś powiedział, że nie trzeba być samym, by być samotnym. A teraz wiem, co miał wtedy na myśli.. Odpowiedzcie sobie sami, czy można żyć, nie żyjąc...
                                                                   
    Wątpię, czy mogłabym w obecnym stanie kontynuować opowieść. Lecz może chcielibyście dowiedzieć się czegoś o mnie, jaka naprawdę jest Annabeth? Choć sama cały czas zadaję sobie to pytanie.

    Margaret Laufeyson (blog : http://mara-charles.blogspot.com/ ) nominowała mnie do Liebster Blog Award 2014, prosząc bym odpowiedziała na zadane przez nią pytania. Zanim zacznę, chciałabym jej serdecznie podziękować, za wsparcie, jakie mi okazała. Jedyne, co mam zrobić w zamian, to nominować jedenaście innych blogów i im również zadać jedenaście własnych pytań. Jednak jednocześnie nauczając starożytnej greki, ucząc się walki, opiekując się moim...moim... przepraszam, moim Glonomóżdżkiem, pokonując pozostałości armii Kronosa, nie mam zbytnio czasu, choć bardzo na tym ubolewam, na czytanie blogów. Więc, jeśli mi pozwolicie, nominuję jedynie cztery, gdyż nie widzę sensu nominowania blogów, których nie czytam.

    Więc o to pytania, zadane przez Margaret :

  1. Czy czytasz mojego bloga? Co o nim sądzisz?
    Owszem, czytam i jestem nim zachwycona. Jedynie drobne uwagi co do czcionki, ale i tak główny wątek miłosny przyćmiewa wszystko.
  2. Co robisz, gdy jest ci smutno?
    Zamykam się w sobie, dając upust emocjom.
  3. Wyobraź sobie, że jesteś owocem. Jakiego smaku i koloru sok można z Ciebie wycisnąć?
    Byłabym maliną, słodką i niewinną, którą rozgnieść można jednym ruchem. Bywa kwaśna, ostra, lecz ogólnie wszyscy ją lubią. Kolor? Różowy, tylko nie taki zwykły, taki bardziej ciemny, nie zdradzający zawartości. Smak? Tak jak napisałam wcześniej.
  4. Jesteś dobrym człowiekiem?
    Staram się być, nie zważając na ból, jaki to przynosi w obecnych czasach.
  5. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
    Czuję ogromną dumę, że jestem córką Ateny i to chciałam pokazać.
  6. Czego najbardziej nie lubisz robić?
    Widzieć, jak inni cierpią, bo nie potrafiłam im pomóc. Obserwować, jak podjęte przeze mnie decyzje, niszczą mnie od środka.
  7. Twoja wizja wymarzonego życia?
     Nie umiem tego teraz stwierdzić, gdyż na razie marzę tylko o powrocie Percy'ego.
  8. Masz jakieś dziwactwa?
    Jak każdy. Jako jedna z niewielu moich znajomych, obchodzi mnie, jak się inni czują i co o mnie myślą. Po za tym, lubię One Direction, co wiele osób uważa, że uwłacza mojemu intelektowi, który twierdzą, że posiadam.
  9. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
    Miłość. Przyjaźń. Nauka. W tej kolejności.
  10. Bez czego nie ruszasz się z domu?
    Przeważnie bez telefonu, choć oczywiście i jego zdarza mi się zostawiać w pokoju.
  11. O co byś poprosiła, gdybyś miała jedno życzenie do złotej rybki?
    Sama nie wiem. Trudno mi szybko podejmować decyzje. Tylko jedna prośba? Chciałabym móc, powiedzieć, że poprosiłabym o powrót Percy'ego, ale byłoby to niezwykle egoistyczne. Są osoby, które dużo bardziej potrzebują tej złotej rybki. 

    Teraz moja kolej na zadawanie pytań, natomiast tym czterem blogom, które zgłosiłam, skomentuje wybrany post, informując ich o nominacji. O to pytania :

  1. Co sądzisz o moim pamiętniku, powierniku moich sekretów?
  2. Ulubiona postać z jakiejkolwiek przeczytanej postaci?
  3. Ulubiony złoczyńca z dowolnego filmu?
  4. Do jakiego fandomu należysz?
  5. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu? 
  6. Tolerujesz związki homoseksualne? Jeśli nie, to dlaczego?
  7. Czujesz się osobą szczęśliwą?
  8. Byłabyś gotowa poświęcić się dla osoby, którą kochasz?
  9. Twoim zdaniem, o co naprawdę chodzi w znanym skrócie YOLO (You only live once)?
  10. Czy zdecydowałabyś się na dwadzieścia lat szczęścia, wiedząc, że zaraz potem umrzesz? Dlaczego tak bądź nie?
  11. Sądzisz, że w życiu liczy się tylko przyjaźń i miłość? Dlaczego tak/nie? 
    Dziękuję Wam, za to, że jesteście. Po prostu.

6 komentarzy:

  1. Hej, ot ja Szatanirro zaglądam na swergo szatańskiego bloga [szatanirro.blogspot.com] patrzę a tam nominacja od ciebie, droga kolezanko, szalenie mi miło - choć mam wrażenie, zę jeszcze mnie tu nie było - i że pewnie się jeszcze nie znamy xD

    Cóż nie bawię się w podobne rzeczy, jednakże odpowiem na pytania, dorzucę też twego bloga na dniach do czytanych.

    ODPOWIEDZI
    1. Pamiętnik? Hmmm Cóż nie zbyt utrzymuje sekrety, skoro kazdy ma do nich dostęp. Ale to interesujący sposób blogowania
    2. Rhett Butler, a później tacy, którzy dorównują ideowi tego mężczyzny: Damon Salvatore, Pan Darcy i Loki, którego wszędzie ostatnio pełno. [a ze stworzonych przeze mnie John- wzorowany na Tonym Starku]
    3. Damon Salvatore - gdy jest zły i jako czarny charakter, później go zwalili, no i oczywiście Loki
    4. Fandomu? Otaku byłam i zawsze będę, ale również uwielbiam fantastykę, głównie urban fantasy
    5. Jakże wiele jest takich rzeczy
    6. Tak, ale nie przepadam za patrzeniem na tego typu pary. W ogóle nie cierpię ludzi którzy zbyt afiszują się ze swą miłością
    7. I tak i nie
    8. A co ja jestem? Święconka? [Nie mam takiej osoby, a więc nie wiem]
    9. Przyznam pierwszy raz się z tym spotykam. Wy googlowałam że to jakaś piosenka, a na chłopski rozum mogę powiedzieć, że "żyje się tylko raz"
    10. Nie. Dlatego, że to ja decyduję o tym, czy moje życie [nie wiadomo jak długie]będzie szczęśliwe, czy nie, a więc nie ma mowy bym się pakowała w podobny idiotyzm.
    11. W życiu ważne są tylko chwile - tylko to co przeżyjemy, zobaczymy należy do nas i nikt nie jest nam w stanie tego zabrać, cała reszta to tylko ładne opakowanie - nie mówię, że nie istotne, bo i owszem ma swą wagę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuj się nominowana do Liebster Award! Szczegóły w poście Liebster Award 3 na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co sądzisz o moim pamiętniku, powierniku moich sekretów?
    Super!!!
    Ulubiona postać z jakiejkolwiek przeczytanej postaci?
    ??? chyba Will ze zwiadowców
    Ulubiony złoczyńca z dowolnego filmu?
    nie wiesz?
    Do jakiego fandomu należysz?
    Hiddelstonersi są the best!
    Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
    dużo żeczy, ale nie przyjaciół.
    Tolerujesz związki homoseksualne? Jeśli nie, to dlaczego?
    Oczywiście, że tak. Każdy kocha tego kogo chce!
    Czujesz się osobą szczęśliwą?
    Czasami.
    Byłabyś gotowa poświęcić się dla osoby, którą kochasz?
    Tak
    Twoim zdaniem, o co naprawdę chodzi w znanym skrócie YOLO (You only live once)?
    O to, że udzie tego używający zbyt często, długo nie pożyją.
    Czy zdecydowałabyś się na dwadzieścia lat szczęścia, wiedząc, że zaraz potem umrzesz? Dlaczego tak bądź nie?
    Nie. Mam szczęście, na które pracuję. To daje satysfakcje.
    Sądzisz, że w życiu liczy się tylko przyjaźń i miłość? Dlaczego tak/nie?
    Niby liczą się też inne rzeczy, ale nie będę tu pisać całego eseju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah oczywiście, że wiem :3 stawiam głowę, że chodzi o pewnego seksownego lodowego olbrzyma, prawda? :*

      Usuń
  4. Och no tak zapomniałam odpowiedzieć :D
    1 Co sądzisz o moim pamiętniku, powierniku moich sekretów?
    Cieszę się, że piszesz w ten sposób. Jest po prostu inaczej, co bardzo mi się podoba. Uważam tylko, że rozdziały powinny być dłuższe, a tak to jest bombowo :)
    2 Ulubiona postać z jakiejkolwiek przeczytanej postaci?
    Jeśli opowiadania się liczą to oczywiście Loki, a jeśli muszą to być książki to Księżniczka Mia/Amelia z "Pamiętnik Księżniczki" no i nie pomijając jej kota Grubego Louie :3
    3 Ulubiony złoczyńca z dowolnego filmu?
    Lokiś oczywiście :3
    4 Do jakiego fandomu należysz?
    Hiddlestoner, Armia Lokiego i takie który naprawdę nie istnieje czyli Hawkeyer :D
    5 Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
    Ogółem wszystko :/
    6 Tolerujesz związki homoseksualne? Jeśli nie, to dlaczego?
    Toleruję, ale nie toleruję tego, ze chcą mieć dzieci i brać ślub. I uważam, że nie powinni się z tym obnosić na ulicy, gdyż nie każdy chce to oglądać.
    7 Czujesz się osobą szczęśliwą?
    Nie ;-;
    8 Byłabyś gotowa poświęcić się dla osoby, którą kochasz?
    Nie mam pojęcia ;____;
    9 Twoim zdaniem, o co naprawdę chodzi w znanym skrócie YOLO (You only live once)?
    Nie wiem, ale nudne to już jest :\
    10 Czy zdecydowałabyś się na dwadzieścia lat szczęścia, wiedząc, że zaraz potem umrzesz? Dlaczego tak bądź nie?
    Nie. Wolę sama decydować o swoim życiu.
    11 Sądzisz, że w życiu liczy się tylko przyjaźń i miłość? Dlaczego tak/nie?
    Nie. Ja na przykład dałabym sobie radę bez przyjaciół i bez miłości, tylko byłoby mi smutno.

    Mam nadzieję, że wejdziesz na mojego kolejnego bloga i pozostawisz po sobie ślad :)
    http://zycie-to-walka.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Margaret :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boziu w końcu spotkałam jakąś fankę Pamiętników Księżniczki! :3

      Usuń